Friday, July 3, 2009

dpt sijil...he3



1& 2 julai 09

aku attend kursus...
mok tauk kursus pa...??

iboh tetak ah...
aku g krsus pra perkahwinan..huhuhu
xsgka jwak la aku tek gney la pnde involved lam krsus ya ndah...
sbnarnya nk isi masa yg lapang tek..
plus krsus free tek nk..hehe
erm mula2 aku dh pkir bkn2 sal krsus ya...
msti bowink..yalah nyentuh sal agama tek nk...
perkahwinan...tgjwb pasangan suami istri...cara urus kwangan, konflik, masa..n sewak2 dgn nya...

p sangkaan ku tek meleset sma skali..
cdak pnceramah ya pnde jak trk phatian para peserta...
dats y la aku enjoy..
nang bguna jwak la even aku bkn peserta yg nk kwen dlm krsus ya..hehe
mula2 segan jwak aku...
bila org askin
"ktk bla mok kwen tek..??"
"ne psgn ktk..??"
aku dgn muka kerang slumber jak mdh
kmk tk bkn nk kwen lam msa tdekat tok, calon pn blom ada..hehe
rindok ati nk g...
merasai dik pn pngalaman ikut krsus tk bah...
1st day byk da jak org yg aku xknal...
p berkat mulut aku tk rjin btanya..mesra alam...so byk la kwn bru aku dpt..hehehe
nang xrugi aku tok eh...
bkn stakat org smarahan jak ikt, p cdak dr kch, sri aman, asajaya ada jwak ikt..
dh la ari ya kaum lelaki pasif ada jak..diam smacam jak
ompuan jak byk tnya eh...

dh 2nd ya...bok la org lki bka taring nya...
berolah da jak...
dh soklan nk d tnya cdak yg ntah pa2 jak...
p sbar jak la...
kta tok peserta tek nk.hehe

lastly, dpt jwak la aku sijil ya tek..

SIJIL KURSUS PRA PERKAHWINAN...
sijil tok laku d cne2 tmpat...
n xda expired date...
hehe...

2 comments:

  1. ewah2..hehe..g kursus pra-perkhwinan indh..hehe...

    ReplyDelete
  2. ahaks...
    ya lah tek sesat jak kmk sia..
    tang ada jak..
    bez eh
    p yalah kmk xda partner..hu2

    ReplyDelete