Tuesday, March 17, 2009

9 JUN 2009.





....9 JUN 2009....

merupakan tarikh keramat d mana relationship d antara aku wif saifullah tlh tamat. ending yg mnyedihkan.xspt yg aku harap kan..Bahagia bkn mjdi mlik ku jg kali ne..so sad(-!-).hubungan yg mmpu bertahan selama 6 bln.Di antara 2 buah negeri.Yg tlh menayatukn 2 jiwa,yg pd mula nya xknal langsung. Kata putus d berikn pd aku sungguh mengejutkan..yea..but itu lh hakikatnya.Namun ketahuilah aku msh menyayangi nya
coz until now xde sapa2 pn yg mmpu mengantikn tmpt nya;)

(saifullah abd aziz)
-> kind person
->understanding
->caring...
-> more;)

some1 yg bole tima aku seadanya....

tapi itu lh mybe kasih sayang,perhatian,cinta yg ku berikan xmampu utk memiliki atinya sepnuhnya...

but so k....
atleast aku penah bhagia d samping nya....
menyintai seseorg 2 x semestinya memilikinya...
untuk insan yg bgelar saifullah abd aziz...

tens very much 4 everythin...

i luv u 4ever n ever;)

No comments:

Post a Comment